Sunday 18 September 2016

Bosan? Sangat

Okay 2:41am.. am kay.. bukan pm. Then kenapa tak tidur lagi ni ??????!!!! Grr. Aku selalu concern pasal waktu tidur aku. Tak elokkan perempuan tidur lewat. Kalau nak awet muda kena tidur awal. Hey it's 2016 perempuan mana yang tidur awal weyyy. Okay well tipulah kalau cakap pukul 11 malam masih tak mengantuk tapi of course kepala hotak aku cakap hey girl it's still early.

Plus,  i'm a student. Tipulah tak overnight dengan assignment yang dapat  last minute lepastu nak kena hantar esok. Well esok adalah first class after the mid-sem break. Kihkihkih tak lah lama pun mid-sem break cuma seminggu je tapi entah kenapa aku rasa cuti kali ni lama gila.

Thats why buat pertama kalinya dalam sejarah aku balik Merlimau hari Sabtu. Kahkah. My class tomorrow starts at 12pm so don't worry. We can stay up late this night. Come on lah dah download movie banyak kot ! Tapi kan kan sebenarnya kan aku tengah tunggu orang tu.

-- Last seen dia pukul 8pm semalam. Now dah 2:50am dah masuk hari baru ! TAPI nak buat macam mana kan dah nama pun kerja :( Aku ni je yang semacam tak ada kerja. Tapi tak apalah mana tahu nanti aku akan busy juga then aku taklah terasa bosan sangat kena tinggal. Walau macam manapun perempuan kena pandai berdikari jugak tak boleh terlalu bergantung kat orang lain kan.

Nak tahu tak lampu kat bilik kita orang rosak tau then Dibo dah beli baru so tak apalah kan then sampai part nak pasang... Aku tarik kerusi kat luar bawak masuk bilik then aku pasang lampu kalimantang tu then BERJAYAAAA OMG berdikarinyaaaa *buat muka tenuk* Gembira memang gembira sebab tak payah lagi fikir nak bergelap tapi aku harap tak adalah paip pecah ke apa kan. Malas aku nak jadi plumber pulak *sengih*

Muhammad Shafiq where are you bruh -_- Kamon laa tak kan tak sempat walau hanya HI untuk diri ini. Wakakak. Okaylah aku dah penat taip ni. Next entry aku ada topik boekkk punya harap dijadikan teladan yeee.. Topik APA?? Jeng jeng jeng Nantikannnnn...

Night ppl

No comments:

Post a Comment